phrenology.png

OFA10 - 27-28 mai 2014, Université de Lisbonne

La SoPhA vous invite à participer à l'événement OFA10!

"The OFA (Oficina de Filosofia Analítica) is a graduate conference in analytic philosophy (broadly construed) that has been co-organized by the Portuguese Philosophy Society (SPF) and the Portuguese Society for Analytic Philosophy (SPFA) since 2006 and by the LanCog research group and the Centre of Philosophy of the University of Lisbon since 2012.

(...) OFA accepts submissions from Portuguese researchers, researchers based in Portugal, and from international researchers. OFA aims to reinforce the academic links between the Portuguese and the international community of researchers in philosophy, contributing to their training and raising their standing in the overall international scene.

Prof. Ned Block (New York University) will be the keynote speaker of OFA10.

Participants are also invited to attend the Petrus Hispanus Lectures 2014, which will be delivered by Prof. Susan Carey (Harvard University) on 27 and 29 May 2014.

Registration Required
All participants and attendants should register by sending an e-mail to < ofa10 AT fl.ul.pt >.

Organizing Committee:
Fiora Salis
António Lopes
Raimundo Henriques
José Gusmão

Sponsors:
FCT-Fundação para a Ciência e a Tecnologia
Centre of Philosophy
Faculty of Letters, University of Lisbon
Online Companion to Problems of Analytic Philosophy"

Pour tous les détails, visitez le site web de l'événement: http://ofanalitica.wordpress.com/

Dernière mise à jour : Vendredi 17 novembre 2017